Temperatura zewnętrzna

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mr_Cactus
    Classic
    • 2013
    • 3

    Temperatura zewnętrzna

    jeszcze przed premierą GTI już Niemcy dołożyli do pieca

  • adam_m
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    Temperatura zewnętrzna

    Witam serdecznie.
    Proszę o poradę. Otóż wariują mi wskazania temperatury powietrza. Raz pokazuje -5 a raz +50. Uzależnione jest to od stylu jazdy. Jadę szybciej, dynamiczniej - temperatura rośnie, jadę wolno, ekonomicznie - temperatura spada. Wymieniłem już czujnik temperatury zewnętrznej (ten w zderzaku na dole), czy ktoś ma może inne pomysły?

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Pierwszy pomysł jest taki, że coś nie gra z oznaczeniem silnika w Twoim profilu. Niekoniecznie nowy czujnik który kupiłeś jest sprawny, masz jakieś błędy po podłączeniu kompa? Jak czujnik jest zamontowany - bo to jest częsta przyczyna dziwnych wskazań.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • adam_m
        Classic
        • 2011
        • 6

        #4
        Zamieszczone przez alxxx
        Pierwszy pomysł jest taki, że coś nie gra z oznaczeniem silnika w Twoim profilu. Niekoniecznie nowy czujnik który kupiłeś jest sprawny, masz jakieś błędy po podłączeniu kompa? Jak czujnik jest zamontowany - bo to jest częsta przyczyna dziwnych wskazań.
        Z oznaczeniem silnika w moim profil faktycznie może być coś nie tak, jako że jestem całkowitym laikiem motoryzacyjnym, a koniecznie trzeba było dokonać wyboru przy zakładaniu konta oznaczenia silnika, wybrałem niestety pierwszy lepszy. Silnik to 1,9 tdi 77 kW. Tyle wiem na jego temat. Co do czujnika, zakupiony oryginalny, nowy w serwisie Skody, więc jego wadliwość bym wykluczył. Zamontowany - hmm. Myślę, że standardowo. Wciśnięty w otwór pod zderzakiem.

        Komentarz

        • alxxx
          RS
          • 2010
          • 1823
          • Octavia I (1U2)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          No to trzeba przeczytać pod osłoną silnka na obudowie paska będziesz miał symbol silnika albo na wlepie koło koła zapasowego w bagażniku. Wracajac do czujnika to pewnie gdzieś wiązka przetarta i robi takie cyrki. Jeżeli jest gdzieś zwarty to będziesz miał zapisany błąd jak podłaczysz komputer.
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz

          Pracuję...